ملیکاشمشیریان

منی که شعرمی خونه منی که شعرمی سازه# منی که کل دنیاشو به آغوش تو می بازه

ملیکاشمشیریان

منی که شعرمی خونه منی که شعرمی سازه# منی که کل دنیاشو به آغوش تو می بازه

ملیکاشمشیریان

ملیکاشمشیریان هستم متولد12بهمن1379 ازملایر.این وبلاگ شعرهاو دل نوشته های من هست.امیدوارم موفق ومؤیدباشید.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مرزتنهایی...

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ
شب ها به یادت هنوز تاصبح بیدارم      
آوازقلبم رو به آغوشت بدهکارم
این مرز تنهایی رو بردارو برم گردون
صدبارتنهایی بری،بازم دوستت دارم
از بارونای این روزا خستم،بیابرگرد
هرچندمی گفتی که من ازجنس دیوارم
اسمت دوباره حک شده روی دلم این بار
تاروز مردن من بدون تو یه آوارم(آواره ام)
حرف تمام شعرام بازم شده یادت
از وحشت بی تو نوشتن باز بیزارم
این مرزتنهایی رو بردارو برم گردون
توی نبودتو یه آهنگ روی تکرارم
شاعر:ملیکاشمشیریان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
ملیکا شمشیریان

نظرات  (۵)

سلام ملیکا جون دستت درد نکنه ممنونم
واقعا شعر هایت زیباست من از خواندنشون لذت میبرم
یا علی ابجی جون
پاسخ:
ممنون
راستی ابجی جون بهت تبریک میگم برا معدلت افرین  
پاسخ:
مرسی
سلام ملیکاجون وبلاگت خیلی خوبه واقعاازخوندن شاعرات لذت میبرم
پاسخ:
مرسی
سلام ملیکا جون اگه لطف میکنی شعر جدیدتم بذار

پاسخ:
:)
سلام و خدا قوت
چرا هر کاری میکنم وب شما لینک وبم نمیشه لطفا جوابشو بده
یاعلی...
پاسخ:
بیخیال ولش کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی