ملیکاشمشیریان

منی که شعرمی خونه منی که شعرمی سازه# منی که کل دنیاشو به آغوش تو می بازه

ملیکاشمشیریان

منی که شعرمی خونه منی که شعرمی سازه# منی که کل دنیاشو به آغوش تو می بازه

ملیکاشمشیریان

ملیکاشمشیریان هستم متولد12بهمن1379 ازملایر.این وبلاگ شعرهاو دل نوشته های من هست.امیدوارم موفق ومؤیدباشید.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

قصه ی وابستگی...

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۸ ب.ظ

فقط چندوقتیه دل گیروسردم         وگرنه از خوشی(مشکیه)دنیا

یکیمون واقعاً داغونه اینجا             یکیمون ظاهراً تنهای تنها

اگه گریه شده کارم شب وروز        تموم سعی من اینه که باشی

دوستت دارم بدون حاشیه من       بدون حتی اگه راضی نباشی

می افتن برگای نارنجی ازقصد       تااینکه دستامو بازم بگیری

چراطفره میری ازعشقمون،ها؟      بیا بازم بگو دیگه نمیری...

هوای زندگیم ابری وتاره               چرا رفتی وموندی باز پیشش؟

دوباره حلقه ی دستات هستش     کنار گردن وگاهی رو ریشش؟

به رنگ آبی چشمات دارم            یه عادت که تموم زندگیمه...

نباشی عمرمن ازدست میره         شاید این قصه ی وابستگیمه... 

شاعر:ملیکاشمشیریان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
ملیکا شمشیریان

نظرات  (۷)

۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۲:۱۸ بهارنارنج
وابستگی ... بدترین اسارته..
ممنونم که وب منو لینک کردی دوست خوبم:)
پاسخ:
خواهش میکنم
بیگ لایک    متن بسیار زیبایی بود
پاسخ:
مرسی
lموفق باشی گلم
پاسخ:
ممنون
قشنگ بود
پاسخ:
مرسی
۱۹ دی ۹۴ ، ۰۱:۱۳ بهارنارنج

گنه از جانب ما نیست اگر مجنونم

گوشه‌ی چشم تو نگذاشت که عاقل باشیم

پاسخ:
عالی
سلام ملیکا جون اگه وقت داشتی بازم از شعرها ودلنوشته هایت بذار تو وبلاگت من منتظر شاهکارهایت هستم   کجایی نیستی همیشه دنبال میشی
پاسخ:
باش
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۶ محدثه یا مهرگان
عالی بود 
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی