ملیکاشمشیریان

منی که شعرمی خونه منی که شعرمی سازه# منی که کل دنیاشو به آغوش تو می بازه

ملیکاشمشیریان

منی که شعرمی خونه منی که شعرمی سازه# منی که کل دنیاشو به آغوش تو می بازه

ملیکاشمشیریان

ملیکاشمشیریان هستم متولد12بهمن1379 ازملایر.این وبلاگ شعرهاو دل نوشته های من هست.امیدوارم موفق ومؤیدباشید.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دیگرنمی گویم....

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۳ ب.ظ
دیگرنمی گویم کجایی!!دیگرنمی گویم بس است این غم؛جدایی
دیگرازاین پس بعدمن،بی من رهایی،دیگرنمی گیرم سراغی ازتوگاهی
دیگرنمی خواهم دراشغال توباشم،دیگرنمی خواهم به دنبال توباشم
دیگرنمی خواهم پی فال توباشم،دیگرنمی خواهم دراحوال توباشم
دیگرندانم،این جهانم،آسمانم،آری شدست اجباری نظم روزگارم
دیگرندانم،من خزانم،درگمانم،آری شدست تکراری نظم روزگارم
دیگربریدست این غم محزون امانم،دیگرازاین پس نمان اندرکنارم
دیگررهی سوی توهمراه دلم نیست،دیگرازاین پس تو نمان اندرکنارم
دیگرقلم گوید بس است(شهرزاد)بس کن،دیوانه ترک خانه گو بامن سفرکن
دیگردلم گوید:ازاین پس ساده سرکن،دیگربه عالم ننگرودیوانه سرکن

شاعر:ملیکاشمشیریان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۹
ملیکا شمشیریان

نظرات  (۷)

حسین و یارانش
عباس و مشک پاره پاره اش
علی اصغر و گلوی به خون نشسته اش
علی اکبر و سیمای پیغمبریش
حر و آزادگی اش

دوباره جهان به غم نشسته است
محرم است...
پاسخ:
محرمممممممم است...
هعیییی
سلام
پاسخ:
سلام
شماپورنقی هستی دیگه؟؟؟
۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۲:۱۹ بهارنارنج
لایک فراوان...موفق باشی عزیزم
پاسخ:
ممنون
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۲۳ رمضان ولیپور هفشجانی
سلام شما  قلب مرا  با اکسیر  در سادگی  چون االهه بودنت از مس بهتر کردید 
,
درکوچه باغی پایان(کوچه باغهای شمیرانات) شایسته نیست زاران 
 

چشمی بکن به زخمی  بر دیده شغالها
پاسخ:
عالی
۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۲۷ محدثه یا مهرگان
استاد یه مشکل در کامپیوتر ما رخ داده کمک بنما
پاسخ:
چه مشکلی؟؟؟
بهت گفتم که فیلمم حذف اون کاری که گفتی انجام دادم فایل رو اورد ولی باز نمیکنه داخل یه فایل عکس سی دی داره چیکار کنم
پاسخ:
:(
دمت گرم باو توپه خواهر
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی